Heerlijk relaxen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Colette Hengel - WaarBenJij.nu Heerlijk relaxen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Colette Hengel - WaarBenJij.nu

Heerlijk relaxen

Door: Colette

Blijf op de hoogte en volg Colette

01 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Hoi hoi,

Zoals in het vorige reisverslag al te lezen was zit ik nu heerlijk een weekje op Curacao :D Het is hier zo mooi. Was ik eindelijk gewend aan al het bruine water in Suriname is het hier zo mooi blauw zoals je alleen maar op foto's ziet. En nu zwem je er zomaar zelf tussen??? Donderdagochten om kwart over 9 zijn we geland in Curacao. Tijdens deze vlucht zijn we nog wel wat obstakeltjes tegen gekomen. Wij hadden geen idee hoe en waar we door de douane moesten. Na eerst een paar keer de verkeerde kant te zijn op gestuurd hadden we het uiteindelijk gevonden. Het heet hier Immigration tja moet je maar net weten. Zitten we eindelijk in het vliegtuig landen we eerst ineens in Trinidag/Tobego. Ik had nooit geweten dat we nog een tussenlanding gingen maken. Na dat we hier 40 minuten hebben gewacht zijn we doorgevlogen naar Curacao :D Aangekomen op de luchthaven en wachtende voor de douane bedacht Agathe ineens dat zij der kaart was vergeten in het vliegtuig die je hier moet inleveren bij de douane deze kregen we in het vliegtuig. Nadat we uiteindelijk aan de beurt waren bij de douane bleek dit een groot probleem te zijn Agathe kreeg een nieuwe kaart en moest weer achterin de rij gaan aansluiten. Ik mocht wel gewoon doorlopen dus dat heb ik maar gedaan en ik heb toen onze koffers maar vast gepakt. Daarna nog een kwartier op Agathe gewacht en toen konden we dan eindelijk doorlopen. Daar stond Priscilla ons al op te wachten :D We zijn in haar luxieuze jeep gestapt op weg naar hun mooie huis. Onze spullen konden we in haar kamer zetten waar we nu al 3 nachtjes heerlijk slapen. Het huis hier is zoveel mooier dan bij ons in Suriname op mijn kamer zou niemand kunnen liggen met een luchtbed daar is gewoon geen plaats voor zelfs niet als ik al mijn spullen op het dak zou zetten. Maar hier kunnen Agathe en ik gewoon met ze tweeen erbij op een kamer. Stiekem ben ik wel een beetje jaloers hoor op deze mooie kamers en het super zwembad!!! Maar ach daar in tegen hebben wij weer warm water in Suriname ;-) KOrtom tot nu toe voelt het hier als een heerlijke relax vakantie. Vrijdag zijn we naar Porto Marie geweest super mooi strandje daar lekker gerelaxt en in de avond zijn we koninginnenacht gaan vieren. Dit deden we bij Cabanna en Mambo was een erg gezellige avond. Met koninginnedag zijn we de hele dag de stad in geweest alle winkels hadden korting. En hier kan je zoveel beter winkelen dan in Suriname. Er was alleen 1 heel groot nadeel... Alles moet ook weer in de koffer mee terug naar Nederland en dat gaat helaas niet lukken als ik nog spullen ga kopen :-( Dus heb ik maar bedacht dat ik in Nederland maar weer flink aan het shoppen moet gaan :-D Vandaag blijf ik even een heerlijk dagje rustig bij het huis lekker relaxen aan het zwembad. :-D Voor morgen heb ik nog geen idee wat de plannen zijn maar dinsdag weet ik wel dan gaan Agathe en ik met de dolfijnen zwemmen :D hier hebben we onwijs veel zin in. Toen we gingen reserveren konden we al kijken hoe het er aan toe gaat en het zag er heel leuk uit!!! Woensdag gaan we een ochtendje mee naar stage van de meiden die bij ons op de opleiding zitten. Eens kijken hoe zij hier lesgeven op de basisschool. En donderdag is alweer de laatste dag dus dan zullen we wel weer heerlijk aan het zwembad gaan relaxen en de spulletjes weer inpakken. Kortom een weekje in Curacao is zo weer voorbij... Maar het is hier wel super het lijkt wel een paradijsje ;-)

xxx

  • 01 Mei 2011 - 18:03

    Ellen:

    Hey Colette!
    Wat leuk om te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben in Curacao!! Je bent lekker aan het relaxen zo te lezen, lekker hoor!!
    Wat leuk dat jullie een ochtendje mee kunnen lopen op de stage van de anderen! Leuk om te zien hoe het daar gaat!! Heel veel plezier nog in curaco!! Geniet er nog even van!! Voor je het weet is het weer voorbij!
    Heel veel plezier met dolfijnen zwemmen!!
    xxx

  • 01 Mei 2011 - 20:36

    Berthine:

    Jeetjeeee lekkeer aant genieten lees ik.....!
    Heerlijkk..!
    En succes op de stage weer in een ander land!haha

    en geniet er nog ff van!!!

    het wordt nu aftellenn!!!!

    kus

  • 02 Mei 2011 - 15:54

    De Jojoos:

    Zo heerlijk zwemmen met Dolfijnen.
    Kun je voor mij ook een plekje reserveren?? Nou geef ze allemaal maar een kusje van ons.En geniet nog even van die laatste weken in parimaribo.
    Groetjes de Jojoos

  • 03 Mei 2011 - 18:47

    Kalinka:

    jij hebt het duidelijk echt naar je zin!

  • 04 Mei 2011 - 19:51

    Wijsneusie:

    Hey nichie,

    De kaart voor de immigration... oeioei... is idd een groot probleem als je die niet invult.. dan kom je er niet in hoor!! Nooit die douane programma's op tv gezien? Voor je het weet denken ze dat je wat te verbergen hebt en trekken ze zowel je tas als jezelf binneste buiten. :(
    Ga nu maar lekker genieten van het paradijsje daar.. jaja.. mooi he, dat helder blauwe water??:D:D:D(Y) super hoor

    Doeg doeg uit verwegistan
    Lalalalala

  • 10 Mei 2011 - 01:28

    Carlijn:

    Zwemmen met dolfijnen...
    Bah nu heb ik het toppunt van jaloersheid bereikt :)
    Ben benieuwd naar je verhalen wanneer je terug komt!
    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Mei 2011

laatste verslag uit Suriname

09 Mei 2011

Nog een klein verslagje

01 Mei 2011

Heerlijk relaxen

28 April 2011

Blanche marie

13 April 2011

Fawakka? ai go :-)
Colette

Actief sinds 21 Juli 2010
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 23079

Voorgaande reizen:

21 Juli 2014 - 19 Augustus 2014

Terug naar Suriname

11 Januari 2011 - 19 Mei 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: