nog een paar dagen.... - Reisverslag uit Achterveld, Nederland van Colette Hengel - WaarBenJij.nu nog een paar dagen.... - Reisverslag uit Achterveld, Nederland van Colette Hengel - WaarBenJij.nu

nog een paar dagen....

Door: Colette

Blijf op de hoogte en volg Colette

07 Januari 2011 | Nederland, Achterveld

hoi hoi,

Dit is (als het goed is) mijn laatste verslagje vanuit Nederland!!! Over vier dagen zit ik nu in het vliegtuig op naar Suriname!!! Krijg er steeds meer zin in! Dit weekend nog de laatste dingen regelen en morgen ga ik mijn koffer alvast inpakken. Normaal doe ik mijn koffer een uur voor ik vertrek maar dat lijkt mij in dit geval niet geheel verstandig (A) Gister heb ik officieel alles voor school afgerond tot nu toe heb ik alles gehaald en hoef niets meer in te halen als ik terug ben in Nederland.
Zondag nog een klein uitzwaaifeestje en dan vertrek ik toch echt. Visum is geregeld inentingen zijn gedaan koffer bijna gepakt kortom tijd om bijna te vertrekken! Ik zou het erg leuk vinden als je reageert kan ik er extra van genieten in Suriname en met nog meer plezier de verhalen schrijven ;-) ook ga ik proberen om foto's te plaatsen maar dat is nog even afwachten met hoe snel internet het doet...

Groetjes

  • 07 Januari 2011 - 15:26

    Jacqueline:

    Hierbij je eerste reactie ;)
    Co.. ik wens je heel heel heel veel plezier in Suriname. Geniet ervan!!

    Liefs Jacq

  • 07 Januari 2011 - 16:32

    Conny:

    Heel veel plezier een succes in Suriname!
    Groetjes van Conny, Henk&Thea

  • 07 Januari 2011 - 16:51

    Riette:

    Hee buur! Wat leuk dat we je op deze site kunnen volgen! Ik wens je echt heel veel plezier. Ik kom je zondag nog even uitzwaaien :)

    Liefs Riette

  • 07 Januari 2011 - 17:42

    Carlijn:

    Spannend zeg!
    Het gaat echt gebeuren!

    Zondag dan toch echt zwaai zwaai zeggen.

    Alvast heeeel veel plezier gewenst.

    Groetjes Carlijn

    ps, kan ik een plekje in de koffer reserveren, voor een heel leuk cadeau? Het mag in je handbagage of in je koffer en het is 15cm bij 25 cm bij 6cm.

  • 08 Januari 2011 - 13:43

    Lisanne V.d Donk:

    Hej Meis,

    Vind het echt super tof dat je dit gaat doen. Ook erg leuk dat we elkaar zo een beetje op de hoogte kunnen houden. Want wij kunnen natuurlijk ook vertellen hoe het hier gaat. Ik zie je morgen nog even maar bij deze vast een super goed reis en geniet ervan!
    Liefs, Lisanne

  • 09 Januari 2011 - 13:34

    Carla La Laaaaaaaaa:

    Hey nichie!!!:D

    Nog een paar uurtjes kou kleumen en dan is dat voorlopig van de baan. Spannend hoor!
    Voor mij is het alweer 7 jaar geleden dat ik naar Zambia ging.. ik hoop dat jouw stage je net zo veel goeds brengt en mooie herrinneringen oplevert als dat het bij mij nog steeds doet.
    Veel succes en plezier in Suriname!!
    Hopelijk een geweldige en leerzame tijd! Maar dat zal vast wel lukken.

    Ik kan niet wachten tot je eerste berichtjes uit Suriname, ik zal je weblog volgen de komende tijd!
    Groetjes thuis

    Liefs Carla

  • 11 Januari 2011 - 19:01

    Inge:

    Heej colette!!

    Je bent al aan het vliegen.,
    zag dat je je minor lekker afgesloten hebt!!
    super goed zeg!!
    en nu lkkr geniet (en leren ;)) in Suriname!!
    ben je goed aangekomen??
    ik hou je in de gaten!!
    Veel plezier daar!!

    Liefs Inge

  • 12 Januari 2011 - 18:05

    Sanne :

    Hey Colet,

    Ik hoorde van Jacq en van Wendy dat je naar Suriname ging, ik dacht, is even opzoeken op waarbenjij.nu...

    Gevonden.... Nou heel veel plezier meid en geniet ervan!

    Groetjes, Sanne

  • 13 Januari 2011 - 14:24

    Greet Kleinveld :

    hallo Colette wat fijn dat de reis goed is verlopen stuur wat warmte naar Nederland !?, groet Greet aai pluis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Achterveld

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Mei 2011

laatste verslag uit Suriname

09 Mei 2011

Nog een klein verslagje

01 Mei 2011

Heerlijk relaxen

28 April 2011

Blanche marie

13 April 2011

Fawakka? ai go :-)
Colette

Actief sinds 21 Juli 2010
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 23079

Voorgaande reizen:

21 Juli 2014 - 19 Augustus 2014

Terug naar Suriname

11 Januari 2011 - 19 Mei 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: