Dozen - Reisverslag uit Achterveld, Nederland van Colette Hengel - WaarBenJij.nu Dozen - Reisverslag uit Achterveld, Nederland van Colette Hengel - WaarBenJij.nu

Dozen

Door: Colette

Blijf op de hoogte en volg Colette

15 December 2010 | Nederland, Achterveld

Hai hai,

Ja daar is het eerste reisverslagje dan. Vorige week heb ik te horen gekregen dat mijn Machtiging Kort Verblijf (MKV) is goedgekeurd. Dat betekent dat ik in de vakantie mijn visum ga proberen op te halen.
Dinsdag 11 januari vertek ik om 10:20 vanaf schiphol gister was dat nog precies 4 weekjes :D Nu komt het steeds dichterbij.
De afgelopen weken heb ik heel veel sponsormaterialen van jullie ontvangen. Vandaag heb ik de laatste dingen gekocht die ik nog te kort kwam en daarna alles in dozen gestopt samen met Agathe met wie ik samen naar Suriname zal gaan :D We hadden nog een klein beetje ruimte over daar hebben we maar vast goede leesboeken neergelegd en natuurlijk de studieboeken want die zijn ook nodig. Toen was er nog een klein plekje over en heb ik mijn strandlaken maar vast ingepakt(A) scheelt toch weer ruimte in mijn eigen koffer :D
Nogmaals iedereen die heeft geholpen om de dozen te vullen super bedankt ik weet zeker dat dit een succes gaat worden. Maar dat zullen jullie tegen die tijd nog gaan lezen!!!

Groetjes,

• 28 December 2010 - 14:42

Marjon En Kyra:

wij wenseb je heel veel plezier en kijken uit naar je reis verslagen en evt foto,s geniet ervan en zien je na die tijd vast wel weer groetjes marjon en kyra vd vosse

• 29 December 2010 - 00:35

Carlijn:

Wow spannend zeg, het komt nu echt dichtbij........

Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen, en ga je dan ook volgen.

Liefs Carlijn

• 05 Januari 2011 - 21:28

Louise Smit:

Oooh Colette, nog maar een paar nachtjes! Wij gaan twee dagen later... Wat een spanning :O Maar gaat ook helemaal super worden :) Veel plezier alvast!

• 06 Januari 2011 - 11:41

Priscilla Vissers:

hey colette!
    ja het gaat opschieten en volgens mij hebben we er allemaal super veel zin in!!!
    jij ook een hele goede reis gewenst! en succes op je stage :D

• 11 Januari 2011 - 21:34

Greet Kleinveld.:

hallo Colette ik vind het leuk om wat van je te horen .hoop dat de reis goed verloopt !ik wens je heel veel plezier in je werk en geniet van je vrije dagen . groeten tante Greet aai van pluis

• 19 Februari 2011 - 07:04

Kyra: